Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NOKS
1
3
VS
(16:20, 20:18, 14:20, 15:20)
Udostępnij
PKP INTERCITY
Raport meczowy
22/78 ATAK 38/73
0 BLOK 2
5/66 SERWIS 5/54
38 BŁ. PRZECIWNIKA 33
65 SUMA 78
28

ATAK%

8

SERWIS%

52

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

65.38

SERWIS%

15.38
ATAK

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 26

ATAK%

65.38
SERWIS

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

20
BLOK

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Jodkiewicz 8 4 6 4 2 0 3 40 15 0 0 2 1 9 1 4 5 4 1 3 53 24 3 0
Maciej Mendak 8 4 8 2 14 1 4 28 29 0 0 0 1 9 0 2 8 0 1 2 77 15 2 3
Michał Mendak 6 4 5 2 2 0 5 36 14 0 0 1 0 9 1 3 16 4 2 3 68 11 3 0
Michał Zawadzki 4 4 3 2 10 1 3 16 19 0 0 1 0 8 2 0 1 0 0 0 100 0 0 2
Elżbieta Dzioba 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 8 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 20 4 17 2 4 0 3 65 26 1 0 2 2 3 6 1 7 4 4 1 47 6 1 2
Marcin Rzędzicki 12 3 12 4 5 0 4 48 25 0 0 0 0 6 2 1 5 3 0 0 67 11 1 1
Damian Wojciuk 9 3 6 3 2 0 3 43 14 1 0 2 1 5 2 2 0 0 0 0 100 100 2 0
Cezary Kopeć 2 1 2 1 0 0 1 50 4 0 0 0 0 1 1 0 5 1 0 1 71 0 0 0
Bartek Pietrzyk 1 4 0 0 2 0 0 0 2 0 0 1 0 6 5 1 3 0 1 0 80 20 2 1
Małgorzata Gryziak 1 3 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)