Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
3
1
VS
(20:14, 11:20, 20:14, 20:10)
Udostępnij
PHILIPS
Raport meczowy
27/50 ATAK 25/66
2 BLOK 0
5/41 SERWIS 3/56
37 BŁ. PRZECIWNIKA 30
71 SUMA 58
54

ATAK%

12

SERWIS%

38

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 14 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

56

SERWIS%

23.08
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

23.08

WYD%

15.38

SKUT%

23.08
BLOK

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Bartek Pietrzyk

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 18 4 14 3 5 0 3 56 25 1 0 3 0 9 1 0 3 2 0 0 60 0 2 2
Marcin Rzędzicki 12 4 12 3 1 0 2 67 18 0 0 0 0 2 3 0 6 4 0 0 60 0 4 0
Cezary Kopeć 2 2 0 1 2 0 2 0 5 1 0 1 0 2 0 0 3 1 0 1 60 0 1 0
Bartek Pietrzyk 2 4 1 0 0 0 1 50 2 0 0 1 0 8 4 0 5 6 0 1 42 0 7 1
Małgorzata Gryziak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 1 2 1 2 0 50 17 2 1
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 9 4 8 3 9 0 5 32 25 0 0 1 0 8 1 1 1 1 1 1 40 20 2 0
Łukasz Witaszewski 5 4 4 0 3 0 3 40 10 0 0 1 0 9 1 0 8 5 2 5 40 0 1 1
Konrad Krawczyk 5 3 5 4 2 1 0 42 12 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Mikołaj Wielgus 4 4 4 3 2 1 1 36 11 0 0 0 0 9 2 1 5 1 0 4 55 9 1 1
Julia Gregorowicz 2 4 1 0 1 0 0 50 2 0 0 1 1 6 1 1 3 0 1 0 80 20 2 0
Piotr Zinko 2 4 2 0 1 0 2 40 5 0 0 0 1 8 1 1 4 3 0 1 56 11 4 1
Maciej Kuć 1 2 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)