Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NBP
3
2
VS
(14:20, 15:20, 20:16, 20:17, 15:11)
Udostępnij
WARSFOLL
Raport meczowy
39/95 ATAK 4/20
7 BLOK 1
7/86 SERWIS 3/15
31 BŁ. PRZECIWNIKA 76
84 SUMA 84
41

ATAK%

8

SERWIS%

20

ATAK%

20

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Mućk

NBP


PKT 15.5 SR 5 PKT/SR 3.1
ATAK 14 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

50

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Jodkiewicz

NBP


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 12

ATAK%

50
SERWIS

Rafał Winiewski

WARSFOLL


SERWIS 3/15 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

26.67

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Krzysztof Brzeziński

NBP


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Rafał Winiewski

WARSFOLL


∑P 22 SR 5
∑P/SR 4.4

DOKŁ%

40.91

PERF%

9.09

WYD%

18.18

SKUT%

40.91
OBRONA

Piotr Jodkiewicz

NBP


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
NBP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jakub Mućk 15.5 5 14 3 7 0 4 50 28 1 1 0 1 10 3 0 1 2 3 0 17 0 3 1 0
Krzysztof Brzeziński 15 5 10 2 11 0 4 37 27 3 2 1 1 11 0 0 8 11 3 3 32 0 8 0 0
Piotr Jodkiewicz 9 3 6 1 1 1 3 50 12 1 0 2 1 5 2 0 1 6 1 1 11 0 6 0 0
Patryk Woźny 6 5 5 2 9 0 1 29 17 0 0 1 3 11 2 2 5 9 1 2 37 11 2 0 0
Michał Bieniak 5.5 5 4 2 2 1 2 36 11 0 1 1 0 8 2 0 1 4 1 2 13 0 4 0 0
Ela Dzioba 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 15 2 0 2 2 1 1 33 0 4 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Rafał Winiewski 8 5 4 1 6 5 4 20 20 1 0 3 1 11 0 2 7 8 3 2 41 9 9 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony