Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(20:6, 20:15, 20:14)
Udostępnij
ENERGY TEAM
Raport meczowy
28/62 ATAK 19/54
4 BLOK 2
11/57 SERWIS 1/38
17 BŁ. PRZECIWNIKA 13
60 SUMA 35
45

ATAK%

19

SERWIS%

35

ATAK%

3

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BESTCAN


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

55.56

SERWIS%

23.08
ATAK

Krzysztof Panek

BESTCAN


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 9

ATAK%

77.78
SERWIS

Piotr Krzak

BESTCAN


SERWIS 5/17 SR 3
SERWIS/SR 1.67

TR%

41.18

WYD%

11.76

SKUT%

29.41
BLOK

Jakub Trzciński

BESTCAN


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jakub Trzciński

BESTCAN


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Kamil Rytel

ENERGY TEAM


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 9
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 14 3 10 1 5 0 2 56 18 1 0 3 3 7 0 2 2 2 0 1 57 29 7 0
Jakub Trzciński 11 3 7 2 6 1 4 35 20 1 2 2 2 5 1 1 5 0 1 0 86 14 2 0
Krzysztof Panek 7 3 7 0 2 0 0 78 9 0 0 0 1 7 2 0 5 3 0 0 63 0 2 1
Piotr Krzak 6.5 3 1 0 0 1 1 33 3 0 1 5 2 7 3 3 0 0 0 0 100 100 2 1
Tomasz Fabianowicz 4.5 3 3 1 8 0 0 25 12 0 1 1 1 5 0 0 6 1 0 0 86 0 1 0
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Góral 10 3 10 2 4 0 2 56 18 0 0 0 0 7 2 0 3 5 2 3 23 0 1 1
Łukasz Bielecki 7 3 7 2 6 0 2 41 17 0 0 0 0 8 0 1 6 4 5 1 41 6 5 0
Hubert Zach 2 2 0 2 2 1 2 0 7 1 0 1 0 3 1 1 2 1 1 0 60 20 2 0
Kamil Rytel 2 3 1 1 1 3 3 11 9 1 0 0 1 3 1 0 3 3 0 4 30 0 9 0
Zbigniew Grabiński 1 3 1 2 0 0 0 33 3 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Adam Bala 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 1 3 14 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)