Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PLL LOT
3
0
VS
(20:17, 20:15, 20:14)
MAMOBILE
Raport meczowy
15/60 ATAK 24/69
7 BLOK 2
8/57 SERWIS 2/49
30 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 46

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Ernest Lewandowski

PLL LOT


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

46.67

SERWIS%

40
ATAK

Adam Jabłoński

MAMOBILE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 19

ATAK%

47.37
SERWIS

Ernest Lewandowski

PLL LOT


SERWIS 6/15 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

53.33

WYD%

33.33

SKUT%

40
BLOK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


BLOK 5 B1 4
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Dominik Waloch

PLL LOT


∑P 18 SR 3
∑P/SR 6

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

61.11

SKUT%

77.78
OBRONA

Dominik Waloch

PLL LOT


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Ernest Lewandowski 13 3 7 0 7 0 1 0 0 6 2 6 1 1 2 0 1 1 60 20 1 0
Mariusz Kaczmarek 6 3 0 0 0 0 0 4 2 1 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Tomasz Filus 4 3 3 4 8 0 3 1 0 0 0 5 2 0 2 1 2 0 40 0 4 0
Szymon Ślęzak 3.5 3 3 1 6 2 4 0 1 0 4 4 0 0 5 6 2 1 36 0 1 1
Dominik Waloch 2.5 3 2 0 4 0 3 0 1 0 2 8 0 6 8 1 3 0 78 33 7 1
Ewa Sampolińska 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Jabłoński 10 3 9 1 3 1 5 1 0 0 0 4 3 0 4 3 1 2 40 0 3 1
Karol Carlos 6 3 6 2 3 1 1 0 0 0 3 3 1 0 3 1 0 0 75 0 2 0
Mateusz Macioszczyk 5 3 4 1 6 0 4 0 0 1 2 13 0 2 5 5 4 2 39 11 5 0
Marcin Ożóg 4 3 3 1 3 3 2 1 0 0 1 6 1 0 3 5 2 1 27 0 3 0
Marcin Kmak 3 3 2 0 5 1 1 0 0 1 0 3 2 0 1 2 2 1 17 0 1 0
Natalia Kmak 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 2 3 0 0 1 0 0 1 50 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)