Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:16, 21:19, 20:18)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
34/78 ATAK 17/57
0 BLOK 2
5/59 SERWIS 6/55
22 BŁ. PRZECIWNIKA 28
61 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

58.82

SERWIS%

16.67
ATAK

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Nikodem Ćwikła

PKP INTERCITY


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Amadeusz Cimek

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Karol Kruczkowski

JONES LANG LASALLE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

16.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Denus 12 3 10 3 4 0 0 0 0 2 1 5 4 1 4 0 1 4 50 10 3 0
Piotr Wołodźko 11 3 11 3 5 0 5 0 0 0 0 5 2 1 3 1 2 0 57 14 0 0
Karol Kruczkowski 10 3 8 3 4 1 1 0 0 2 0 7 1 1 4 1 0 0 83 17 2 0
Bartosz Domański 5 3 5 1 5 1 6 0 0 0 3 9 0 2 2 1 0 0 80 40 3 0
Justyna Malarska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 4 2 1 3 3 0 1 50 13 2 0
Maciej Cuch 0 3 0 1 1 0 0 0 0 0 0 6 3 2 1 3 0 1 43 29 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 8 3 6 1 10 0 1 0 0 2 0 4 2 1 1 3 1 1 29 14 2 2
Arek Gazda 6 3 5 0 6 0 4 1 0 0 0 5 2 1 3 1 1 1 57 14 2 0
Amadeusz Cimek 4 3 1 0 1 0 0 1 0 2 2 8 1 2 3 0 1 1 71 29 1 1
Krzysztof Pikuła 3 3 2 2 5 0 3 0 0 1 1 8 2 1 5 1 0 1 75 13 2 3
Agnieszka Dzikoń 3 3 3 2 5 0 0 0 0 0 0 6 2 2 2 2 2 0 50 25 2 2
Mateusz Joński 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 3 2 2 3 2 1 40 20 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)