Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NOKS
3
0
VS
(20:14, 20:17, 20:16)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
26/72 ATAK 10/36
3 BLOK 0
3/60 SERWIS 0/12
28 BŁ. PRZECIWNIKA 37
60 SUMA 47
36

ATAK%

5

SERWIS%

28

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Nalej

NOKS


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

45.45

SERWIS%

7.69
ATAK

Jakub Nalej

NOKS


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 22

ATAK%

45.45
SERWIS

Sebastian Przygoda

NOKS


SERWIS 1/9 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

11.11

WYD%

-22.22

SKUT%

11.11
BLOK

Michał Mendak

NOKS


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

33.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 9 SR 3
OBRONA/SR 3 ∑O 11
Statystyki
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Nalej 12 3 10 7 4 1 0 45 22 1 0 1 0 10 2 6 3 3 1 1 64 43 2 1
Maciej Mendak 8 3 7 5 5 0 3 35 20 0 0 1 0 10 2 4 6 1 1 0 83 33 4 0
Sebastian Przygoda 7 3 6 3 6 0 1 38 16 0 0 1 0 5 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Łukasz Szcześniak 2.5 3 2 2 3 2 1 20 10 0 1 0 0 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Michał Mendak 2.5 3 1 0 0 0 1 50 2 1 1 0 1 6 1 3 5 0 1 0 89 33 7 2
Karolina Wójciak 0 3 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 0 2 0 1 40 40 4 3
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 6 3 6 3 5 0 5 32 19 0 0 0 0 6 1 2 4 0 0 0 100 33 9 2
Cezary Kopeć 4 2 4 4 6 2 1 24 17 0 0 0 0 5 0 1 4 2 0 0 71 14 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)