Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MAMOBILE
1
3
VS
(13:20, 20:21, 20:18, 18:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
40/135 ATAK 28/91
3 BLOK 6
1/72 SERWIS 3/79
27 BŁ. PRZECIWNIKA 42
71 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 13 SR 4 PKT/SR 3.25
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

40.74

SERWIS%

0
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 27

ATAK%

40.74
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 2/20 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

10
BLOK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

100

PERF%

40

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


OBRONA 10 SR 4
OBRONA/SR 2.5 ∑O 10
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Kmak 12 4 11 3 10 2 4 1 0 0 0 1 2 2 1 6 2 1 25 17 1 0
Marcin Ożóg 11 4 10 3 12 2 8 0 0 1 2 11 3 4 9 5 5 1 54 17 6 1
Mateusz Macioszczyk 9 4 8 4 6 0 5 1 0 0 3 12 1 4 11 3 2 0 75 20 6 0
Karol Carlos 9 4 9 5 10 1 0 0 0 0 1 11 4 2 2 1 1 0 67 33 6 1
Adam Jabłoński 3 4 2 2 13 1 4 1 0 0 4 6 0 0 5 0 2 0 71 0 6 3
Natalia Kmak 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 5 0 0 0 0 1 0 0 4 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 13 4 11 0 12 0 4 1 2 0 3 12 1 2 3 0 0 0 100 40 10 0
Cezary Kopeć 9 4 6 1 7 0 2 1 0 2 4 12 2 1 4 3 0 0 63 13 4 1
Tomek Danielczyk 9 4 7 4 6 0 2 1 2 0 2 7 1 0 5 2 6 0 38 0 4 1
Agnieszka Kapusta 2.5 4 1 0 1 0 0 0 1 1 2 11 1 2 5 2 1 1 64 18 7 0
Agnieszka Dzikoń 2 4 2 0 6 1 0 0 0 0 0 8 1 3 5 4 1 0 62 23 6 0
Dorota Nawrocka 1.5 4 1 2 14 1 0 0 1 0 1 6 2 0 3 0 4 0 43 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)