Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

SZPITAL BIELAŃSKI
3
0
VS
(21:19, 20:15, 20:17)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
31/72 ATAK 11/32
3 BLOK 0
4/60 SERWIS 1/17
23 BŁ. PRZECIWNIKA 39
61 SUMA 51
43

ATAK%

7

SERWIS%

34

ATAK%

6

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 15 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

12.5
ATAK

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 30

ATAK%

50
SERWIS

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


SERWIS 1/8 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Robert Wykowski

SZPITAL BIELAŃSKI


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

10

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Tomasz Ciećkiewicz

SZPITAL BIELAŃSKI


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
SZPITAL BIELAŃSKI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Wykowski 19 3 15 2 10 0 3 50 30 3 0 1 3 3 1 1 6 2 1 0 70 10 5 0
Marcin Stempień 10 3 9 4 3 1 2 47 19 0 0 1 3 2 4 0 6 1 2 0 67 0 5 0
Daniel Hajdasz 4 3 4 2 6 0 1 31 13 0 0 0 0 2 1 0 3 0 1 1 60 0 2 0
Tomasz Ciećkiewicz 3 3 2 2 3 0 1 25 8 0 0 1 2 15 0 0 5 4 0 2 45 0 6 0
Natalia Czarnecka 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Magda Rongies-Kosmol 1 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 11 0 0 2 3 3 1 22 0 1 0
Sebastian Kamiński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 10 3 9 2 4 1 6 41 22 0 0 1 1 7 0 0 4 4 2 0 40 0 6 3
Dorota Nawrocka 2 3 2 0 7 0 1 20 10 0 0 0 1 6 1 0 3 2 2 1 38 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)