Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PLL LOT
1
3
VS
(17:20, 17:20, 20:15, 7:20)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
23/64 ATAK 35/73
1.5 BLOK 8
4/53 SERWIS 3/74
32.5 BŁ. PRZECIWNIKA 29
61 SUMA 75

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Wiązecki

Volkswagen Financial Services


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 8

ATAK%

75
SERWIS

Szymon Ślęzak

PLL LOT


SERWIS 1/9 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

33.33

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Michał Toczko

PLL LOT


∑P 14 SR 4
∑P/SR 3.5

DOKŁ%

78.57

PERF%

14.29

WYD%

71.43

SKUT%

78.57
OBRONA

Jakub Chodkowski

Volkswagen Financial Services


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Toczko 9 4 8 1 7 1 5 0 0 1 1 7 4 2 9 2 1 0 79 14 2 0
Ernest Lewandowski 9 4 7 4 7 1 2 1 0 1 1 6 3 3 7 2 4 0 63 19 0 1
Szymon Ślęzak 8 4 7 3 7 1 2 0 0 1 2 4 2 7 20 3 3 3 75 19 2 1
Mariusz Kaczmarek 2.5 4 1 0 0 0 0 0 1 1 0 6 3 0 1 0 0 0 100 0 4 0
Lidia Dernova 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Wiązecki 17 4 15 1 4 2 3 1 2 0 3 6 0 1 4 2 2 1 50 10 2 0
Jakub Chodkowski 10.5 4 8 5 7 0 2 1 1 1 0 8 2 1 1 0 0 1 67 33 5 0
Piotr Sitkiewicz 9 4 6 0 1 0 1 3 0 0 4 12 2 2 2 2 2 0 50 25 3 0
Łukasz Suchodolski 4.5 4 4 4 5 0 1 0 1 0 1 9 0 1 11 4 3 1 60 5 2 0
Piotr Michalak 3 4 1 0 2 0 0 0 2 1 0 11 2 1 2 1 1 2 43 14 1 0
Olga Bodo 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)