Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B1

PKP INTERCITY
0
3
VS
(18:20, 18:20, 13:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
18/55 ATAK 36/72
4 BLOK 2
4/51 SERWIS 9/58
23 BŁ. PRZECIWNIKA 13
49 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

50

SERWIS%

23.08
ATAK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 21

ATAK%

57.14
SERWIS

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Stefan Michałowicz

PKP INTERCITY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 10.5 3 9 2 4 1 1 1 1 0 1 8 0 2 1 4 2 3 25 17 1 1
Tomek Danielczyk 4 3 3 1 7 1 2 0 0 1 2 4 1 1 1 1 0 0 67 33 1 0
Agnieszka Dzikoń 4 3 3 1 4 0 1 0 0 1 0 7 1 2 1 1 2 0 50 33 1 1
Amadeusz Cimek 3.5 3 1 0 5 0 0 1 1 1 0 8 0 4 2 2 2 2 50 33 1 1
Grzegorz Malczewski 2 3 2 2 2 0 0 0 0 0 0 5 1 1 2 2 1 2 38 13 0 1
Stefan Michałowicz 2 3 0 1 0 0 2 1 0 1 1 6 2 0 3 1 1 2 43 0 4 0
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kuba Denus 13 3 10 2 4 2 2 0 0 3 2 7 1 3 5 3 0 1 67 25 2 0
Piotr Wołodźko 12.5 3 12 2 4 0 3 0 1 0 0 3 1 1 1 2 1 0 40 20 3 2
Bartosz Domański 10 3 8 1 2 2 2 0 0 2 1 5 4 4 4 2 0 0 80 40 2 0
Tomasz Tylenda 9.5 3 5 2 4 0 1 1 1 3 0 3 3 3 1 2 2 0 50 38 1 0
Julia Naumczuk 2 3 1 1 0 0 0 0 0 1 4 7 0 3 2 0 1 1 71 43 2 1
Justyna Malarska 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 7 1 0 0 2 0 2 0 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)