Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

półfinał A2

MAMOBILE
0
3
VS
(18:20, 16:20, 18:20)
Volkswagen Financial Services
Raport meczowy
14/34 ATAK 26/53
1.5 BLOK 7
1/27 SERWIS 3/59
35.5 BŁ. PRZECIWNIKA 24
52 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Krzysztof Wiązecki

Volkswagen Financial Services


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 13 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

44.83

SERWIS%

10
ATAK

Piotr Sitkiewicz

Volkswagen Financial Services


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Krzysztof Wiązecki

Volkswagen Financial Services


SERWIS 1/10 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

30

WYD%

0

SKUT%

10
BLOK

Krzysztof Wiązecki

Volkswagen Financial Services


BLOK 4 B1 3
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Krzysztof Wiązecki

Volkswagen Financial Services


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

66.67

PERF%

20

WYD%

53.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Mateusz Macioszczyk

MAMOBILE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Jabłoński 8 3 7 5 5 3 1 33 21 1 0 0 1 3 2 1 4 2 4 0 45 9 2 2
Mateusz Macioszczyk 7.5 3 7 0 1 0 5 54 13 0 1 0 1 8 0 2 2 3 1 1 44 22 5 0
Natalia Kmak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 7 0 0 1 0 1 0 50 0 1 1
Volkswagen Financial Services
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Wiązecki 18 3 13 3 8 2 3 45 29 3 2 1 2 6 1 3 7 3 2 0 67 20 4 0
Piotr Sitkiewicz 14 3 11 2 4 0 1 61 18 2 0 1 2 9 2 0 6 7 2 0 40 0 1 1
Adrian Kaniowski 2 3 0 0 0 1 0 0 1 0 2 1 7 9 2 1 3 1 4 2 36 9 3 0
Jan Nowacki 2 3 2 1 1 0 1 40 5 0 0 0 0 6 1 0 1 2 3 1 14 0 1 0
Olga Bodo 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)