Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B2

JONES LANG LASALLE
3
0
VS
(20:15, 20:15, 20:16)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
27/50 ATAK 11/33
3 BLOK 0.5
5/46 SERWIS 0/18
25 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
60 SUMA 46
54

ATAK%

11

SERWIS%

33

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

15.38
ATAK

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/13 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

15.38

WYD%

7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

86.67

PERF%

33.33

WYD%

86.67

SKUT%

86.67
OBRONA

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wołodźko 15 3 12 1 4 0 1 67 18 1 0 2 0 10 1 6 4 1 1 0 83 50 5 0
Bartosz Domański 12 3 9 0 4 1 1 60 15 2 0 1 5 9 1 5 8 2 0 0 87 33 3 0
Maciej Cuch 8 3 6 1 9 1 0 35 17 0 0 2 2 10 3 3 3 2 0 0 75 38 5 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 9.5 3 9 2 11 2 2 35 26 0 1 0 0 10 0 0 1 3 0 0 25 0 2 0
Dorota Nawrocka 2 3 2 1 2 0 0 40 5 0 0 0 0 7 0 0 4 0 2 0 67 0 4 0
Cezary Kopeć 0 1 0 1 0 0 1 0 2 0 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)