Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

mecz o III m.

MAMOBILE
0
3
VS
(17:20, 12:20, 18:20)
PLL LOT
Raport meczowy
24/62 ATAK 20/45
2 BLOK 6
4/49 SERWIS 7/58
17 BŁ. PRZECIWNIKA 27
47 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Ernest Lewandowski

PLL LOT


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 6 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

42.86

SERWIS%

28.57
ATAK

Szymon Ślęzak

PLL LOT


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Ernest Lewandowski

PLL LOT


SERWIS 4/14 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

35.71

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Daniel Matecki

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Daniel Matecki

PLL LOT


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

81.82

PERF%

9.09

WYD%

72.73

SKUT%

81.82
OBRONA

Ewa Sampolińska

PLL LOT


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
MAMOBILE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tymon Turliński 10 3 8 0 6 2 2 1 0 1 0 5 4 1 5 2 2 2 50 8 1 1
Karol Carlos 7 3 6 2 4 2 2 0 0 1 0 4 3 0 1 3 2 3 11 0 1 2
Mateusz Macioszczyk 6 3 4 4 4 0 3 1 0 1 0 5 2 0 11 3 1 0 73 0 2 1
Marcin Ożóg 6 3 6 1 1 2 3 0 0 0 1 7 4 1 5 2 1 2 55 9 2 1
Natalia Kmak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 4 6 0 0 2 0 0 0 100 0 4 1
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Ernest Lewandowski 11 3 6 2 5 0 1 1 0 4 1 5 4 0 9 0 3 1 69 0 2 0
Szymon Ślęzak 8 3 7 1 0 1 3 0 0 1 1 4 1 0 4 2 2 0 50 0 2 1
Daniel Matecki 8 3 5 2 2 0 2 2 0 1 2 7 0 1 8 1 0 1 82 9 2 1
Piotr Ozga 3.5 3 2 1 3 0 1 1 1 0 0 8 1 0 2 0 0 2 50 0 1 0
Mariusz Kaczmarek 1.5 3 0 0 0 1 0 1 1 0 2 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ewa Sampolińska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 8 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)