Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
0
3
VS
(15:20, 18:20, 16:20)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
16/50 ATAK 25/71
3 BLOK 1
4/51 SERWIS 3/58
26 BŁ. PRZECIWNIKA 31
49 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

48

SERWIS%

12.5
ATAK

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 25

ATAK%

48
SERWIS

Michał Zadrąg

DELOITTE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Maciej Ograbek

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 1
SR 1 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Małgorzata Gryziak

PKP INTERCITY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

71.43

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Przemysław Pawłowski

DELOITTE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 9 3 7 1 4 0 3 2 0 0 0 5 0 1 4 1 0 0 83 17 3 2
Adam Kwiecień 6 3 5 3 3 1 3 1 0 0 3 7 0 1 1 2 0 0 50 25 2 0
Michał Zadrąg 5 3 3 1 6 0 2 0 0 2 0 5 2 3 5 7 0 0 53 20 2 3
Agnieszka Kapusta 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 2 7 3 0 1 5 3 1 10 0 1 0
Przemysław Pawłowski 1 3 1 0 4 0 3 0 0 0 0 5 1 2 2 1 0 0 80 40 4 2
Agnieszka Kaim Obruśnik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1 2 0 1 0 0 67 67 2 1
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Zubrzycki 13 3 12 5 6 1 1 0 0 1 2 5 0 2 0 3 0 0 40 40 3 0
Damian Wojciuk 7 3 7 4 9 0 4 0 0 0 1 5 3 1 4 2 1 0 63 13 3 3
Tomek Danielczyk 4 3 3 1 4 1 2 0 0 1 3 2 2 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Grzegorz Malczewski 3 2 3 0 3 1 0 0 0 0 3 7 0 1 0 4 0 1 17 17 0 1
Maciej Ograbek 1 1 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 1 0 1 0 50 0 0 0
Małgorzata Gryziak 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 6 2 5 1 1 0 0 86 71 1 0
Bartek Pietrzyk 0 3 0 0 1 0 2 0 0 0 1 5 4 3 2 3 0 2 50 30 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)