Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
0
3
VS
(14:20, 20:21, 14:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
19/43 ATAK 32/60
3 BLOK 3
5/49 SERWIS 9/61
21 BŁ. PRZECIWNIKA 17
48 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

78.95

SERWIS%

12.5
ATAK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 19

ATAK%

78.95
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 6/18 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

50

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

66.67

PERF%

8.33

WYD%

58.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 10 3 9 1 1 1 4 1 0 0 1 4 2 2 1 4 2 0 33 22 1 2
Mikołaj Wielgus 9 3 7 1 3 2 1 0 0 2 0 5 0 1 1 5 1 3 18 9 3 3
Piotr Zinko 3 3 1 1 2 0 2 0 2 1 0 4 0 0 0 11 1 3 0 0 0 1
Konrad Krawczyk 2.5 3 2 1 1 0 3 0 1 0 1 6 3 0 2 2 2 3 22 0 0 0
Weronika Kubarek 1.5 3 0 0 0 0 0 0 1 1 0 7 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 0 0 2 2 1 0 40 0 2 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 16 3 15 2 1 0 1 0 0 1 0 4 3 1 7 3 0 1 67 8 1 0
Matija Belcic 9 3 8 4 1 1 1 0 0 1 1 6 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Giacomo Bima 6.5 3 0 2 0 0 0 0 1 6 3 7 2 0 1 0 0 0 100 0 1 2
Piotr Gawroński 6 3 4 0 3 2 2 2 0 0 1 5 0 0 1 0 0 0 100 0 1 1
Paweł Blejder 5.5 3 5 2 1 0 5 0 1 0 1 5 1 1 3 2 1 2 44 11 2 0
Maria Dyk 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 6 2 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 6 7 1 1 50 17 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)