Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(9:20, 20:15, 15:20, 10:20)
PLL LOT
Raport meczowy
30/69 ATAK 27/53
3 BLOK 10
3/55 SERWIS 8/73
18 BŁ. PRZECIWNIKA 30
54 SUMA 75
43

ATAK%

5

SERWIS%

51

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 12 BLOK 6 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

27.27
ATAK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


ATAK 6 SR 4
ATAK/SR 1.5 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Michał Miernowski

PLL LOT


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

36.36

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Michał Miernowski

PLL LOT


BLOK 6 B1 6
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

58.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Dominik Waloch

PLL LOT


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 10 4 9 1 6 4 3 0 0 1 0 4 2 1 3 4 0 2 40 10 0 1
Matija Belcic 9.5 4 8 3 5 2 2 1 1 0 1 4 3 2 6 3 0 1 67 17 1 0
Andrey Pronoza 7 4 6 0 1 0 2 1 0 0 0 4 4 1 12 4 4 3 54 4 1 0
Paweł Blejder 6 4 6 0 2 4 2 0 0 0 1 8 3 1 4 6 2 1 36 7 1 0
Giacomo Bima 3.5 4 1 2 0 0 0 0 1 2 1 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 1
Maria Dyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 2 0 0 3 0 0 0 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 21 4 12 2 2 0 2 6 0 3 1 4 3 0 1 4 1 0 17 0 0 0
Daniel Matecki 9.5 4 7 1 5 3 2 2 1 0 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Dominik Waloch 8 4 4 0 1 0 1 0 0 4 3 14 4 1 4 4 0 0 56 11 5 0
Ernest Lewandowski 4 4 4 1 2 0 3 0 0 0 0 5 1 4 3 7 2 2 39 22 0 3
Mariusz Kaczmarek 2.5 4 0 1 0 0 0 1 1 1 1 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Michał Gruszczyński 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 0 0 33 0 1 0
Natalia Kamińska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)