Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

NOKS
3
1
VS
(20:15, 20:15, 16:20, 20:18)
PHILIPS
Raport meczowy
38/109 ATAK 33/87
2 BLOK 2
7/75 SERWIS 5/69
29 BŁ. PRZECIWNIKA 28
76 SUMA 68
35

ATAK%

9

SERWIS%

38

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 22 SR 4 PKT/SR 5.5
ATAK 18 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

46.15

SERWIS%

16.67
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 18 SR 4
ATAK/SR 4.5 ∑A 39

ATAK%

46.15
SERWIS

Julia Gregorowicz

PHILIPS


SERWIS 3/18 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

16.67

WYD%

16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

NOKS


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

91.67

PERF%

50

WYD%

91.67

SKUT%

91.67
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Nalej 15 4 14 4 8 1 5 0 0 1 3 11 1 4 6 2 1 0 77 31 1 2
Maciej Mendak 13 4 10 3 11 0 3 1 0 2 3 14 0 5 4 2 0 1 75 42 4 1
Sebastian Przygoda 10.5 4 9 3 9 1 4 0 1 1 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Zawadzki 5 4 5 8 5 0 4 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Elżbieta Dzioba 2 4 0 0 1 0 0 0 0 2 0 8 2 2 3 0 1 3 56 22 2 0
Michał Mendak 1.5 4 0 0 1 0 0 0 1 1 1 4 1 6 5 1 0 0 92 50 0 0
Piotr Jodkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 4 3 0 1 73 47 5 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 22 4 18 3 7 2 9 2 0 2 2 5 3 3 4 5 1 0 54 23 6 2
Mikołaj Wielgus 11 4 11 4 10 0 3 0 0 0 0 11 2 3 11 8 4 3 48 10 6 4
Julia Gregorowicz 3 4 0 0 3 0 0 0 0 3 0 15 0 0 1 4 0 2 14 0 2 0
Piotr Zinko 3 4 3 0 5 0 1 0 0 0 0 12 1 1 4 6 3 1 33 7 3 4
Marta Kwiatkowska 1 4 1 1 5 0 1 0 0 0 0 11 2 0 2 2 0 1 40 0 1 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)