Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

JONES LANG LASALLE
2
3
VS
(20:16, 9:20, 20:18, 15:20, 14:16)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
28/80 ATAK 43/97
11 BLOK 0
4/79 SERWIS 9/61
35 BŁ. PRZECIWNIKA 38
78 SUMA 90
35

ATAK%

5

SERWIS%

44

ATAK%

15

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Wojtczuk

PKP INTERCITY


PKT 21 SR 5 PKT/SR 4.2
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

45.24

SERWIS%

14.29
ATAK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


ATAK 10 SR 5
ATAK/SR 2 ∑A 20

ATAK%

50
SERWIS

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


SERWIS 4/12 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

41.67

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


BLOK 5 B1 5
SR 5 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Damian Wojciuk

PKP INTERCITY


∑P 14 SR 5
∑P/SR 2.8

DOKŁ%

71.43

PERF%

42.86

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Mateusz Boberek

JONES LANG LASALLE


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 16 5 10 2 6 0 2 5 0 1 0 10 0 9 7 4 1 3 67 38 0 0
Kuba Denus 10 5 9 4 7 0 2 1 0 0 0 12 2 1 3 0 0 2 67 17 2 1
Karol Kruczkowski 6 5 4 4 4 0 3 2 0 0 0 15 1 2 3 1 2 1 56 22 1 2
Mateusz Boberek 6 5 5 4 5 0 4 1 0 0 1 8 4 1 3 0 2 5 36 9 6 1
Tomasz Tylenda 4 5 0 0 3 0 0 2 0 2 0 8 3 0 3 5 0 1 33 0 1 0
Justyna Malarska 1 5 0 1 0 0 1 0 0 1 0 10 1 3 2 4 2 2 38 23 1 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Wojtczuk 21 5 19 7 8 3 5 0 0 2 1 5 6 2 4 8 1 1 38 13 3 2
Damian Wojciuk 13 5 9 3 3 0 5 0 0 4 1 5 2 6 4 4 0 0 71 43 5 2
Marcin Rzędzicki 9 5 8 2 2 4 3 0 0 1 1 7 1 2 3 9 0 1 33 13 2 0
Andrzej Zubrzycki 6 3 6 3 3 3 0 0 0 0 1 9 1 0 2 2 0 0 50 0 1 2
Małgorzata Gryziak 3 5 1 0 0 0 0 0 0 2 1 9 2 1 5 3 0 0 67 11 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)