Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
3
0
VS
(20:13, 20:10, 21:19)
PHILIPS
Raport meczowy
29/65 ATAK 18/59
2 BLOK 4
4/59 SERWIS 1/44
26 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 42
45

ATAK%

7

SERWIS%

31

ATAK%

2

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

57.89

SERWIS%

0
ATAK

Michał Miernowski

PLL LOT


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Michał Mazur

PLL LOT


SERWIS 2/14 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Wojciech Zalewski

PHILIPS


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Miernowski

PLL LOT


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

100

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Dominik Waloch

PLL LOT


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 12 3 11 2 2 1 3 1 0 0 0 3 2 4 0 0 0 0 100 100 0 0
Dominik Waloch 10 3 9 5 2 1 1 1 0 0 3 6 0 2 2 3 2 0 44 22 4 1
Michał Mazur 8 3 6 0 3 1 2 0 0 2 4 4 4 2 2 1 1 0 67 33 3 2
Michał Toczko 4 3 3 2 6 1 2 0 0 1 4 8 0 10 6 1 0 1 89 56 1 1
Mariusz Kaczmarek 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 2 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bartłomiej Szumert 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Ewa Sampolińska 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 10 3 9 5 4 1 3 1 0 0 1 3 2 3 1 2 2 2 40 30 0 2
Wojciech Zalewski 5.5 3 4 2 3 0 3 1 1 0 1 5 1 3 4 2 0 2 64 27 0 0
Mikołaj Wielgus 3 3 3 0 4 1 5 0 0 0 0 8 3 1 1 3 1 0 33 17 2 0
Michał Lenartowicz 2.5 3 0 1 2 0 0 1 1 1 1 6 0 0 0 2 0 0 0 0 2 0
Piotr Zinko 2 3 2 1 4 0 2 0 0 0 1 5 1 5 2 4 0 0 64 45 2 0
Julia Gregorowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 2 2 7 1 0 33 17 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)