Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(15:20, 18:20, 15:20)
DELOITTE
Raport meczowy
13/44 ATAK 16/34
0 BLOK 4
3/33 SERWIS 2/39
32 BŁ. PRZECIWNIKA 38
48 SUMA 60
30

ATAK%

9

SERWIS%

47

ATAK%

5

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


PKT 6 SR 2 PKT/SR 3
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

35.71

SERWIS%

14.29
ATAK

Bartosz Łęgowski

DELOITTE


ATAK 5 SR 2
ATAK/SR 2.5 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Michał Zadrąg

DELOITTE


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

DELOITTE


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Dariusz Sierpiński

DELOITTE


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 6 2 5 3 3 2 1 0 0 1 0 5 1 1 0 4 1 0 17 17 1 1
Matija Belcic 4 2 3 1 1 2 1 0 0 1 2 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Piotr Gawroński 3 2 3 2 5 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Giacomo Bima 2 2 1 0 0 0 1 0 0 1 2 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Paweł Blejder 1 2 1 0 1 0 7 0 0 0 0 2 0 5 1 4 1 1 50 42 1 0
Andrey Pronoza 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 4 1 1 54 15 2 0
Fabiola Bentz 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 1 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Maria Dyk 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Łęgowski 6 2 5 0 2 0 2 1 0 0 0 7 1 0 0 3 0 0 0 0 0 2
Kamil Skutnik 5 2 4 2 4 0 1 1 0 0 0 6 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Dariusz Sierpiński 4.5 2 3 1 0 0 2 1 1 0 0 3 2 3 1 0 0 0 100 75 2 0
Michał Zadrąg 4 2 3 0 2 0 1 0 0 1 1 3 1 2 1 7 0 1 27 18 2 0
Piotr Krzak 1.5 2 1 0 0 0 1 0 1 0 1 0 1 1 2 1 1 0 60 20 0 0
Agnieszka Kapusta 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 2 7 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)