Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(10:20, 15:20, 7:20)
JONES LANG LASALLE
Raport meczowy
20/65 ATAK 25/49
2 BLOK 13
2/33 SERWIS 4/60
8 BŁ. PRZECIWNIKA 18
32 SUMA 60
31

ATAK%

6

SERWIS%

51

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 9 BLOK 5 SERWIS 0

ATAK%

81.82

SERWIS%

0
ATAK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 11

ATAK%

81.82
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

41.67

WYD%

8.33

SKUT%

33.33
BLOK

Maciej Cuch

JONES LANG LASALLE


BLOK 5 B1 2
SR 3 B2 6
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

18.18

WYD%

54.55

SKUT%

72.73
OBRONA

Mateusz Boberek

JONES LANG LASALLE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 7 3 6 0 6 2 3 0 0 1 1 5 1 0 0 1 0 0 0 0 2 1
Piotr Gawroński 6 3 6 1 5 3 2 0 0 0 0 3 1 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Paweł Blejder 5 3 5 1 5 0 1 0 0 0 1 4 1 1 7 5 0 1 57 7 0 2
Dawid Prusiński 4 3 3 0 5 6 1 0 2 0 0 0 5 2 6 1 2 0 73 18 4 2
Giacomo Bima 2 3 0 1 1 2 0 0 2 1 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 13 4 3 3 64 18 1 0
Maria Dyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 14 3 9 2 0 0 0 4 2 0 1 6 0 0 2 3 3 1 22 0 2 1
Kuba Denus 10.5 3 5 1 2 0 1 1 1 4 1 4 3 0 0 2 0 0 0 0 4 0
Piotr Wołodźko 9 3 9 2 5 2 1 0 0 0 1 13 0 1 2 0 0 0 100 33 5 1
Maciej Cuch 5 3 0 1 1 0 0 2 6 0 0 11 0 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Mateusz Boberek 3.5 3 2 2 3 0 1 0 3 0 1 4 1 2 3 1 0 1 71 29 6 2
Edyta Stromidło 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)