Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
2
3
VS
(13:20, 20:17, 20:15, 14:20, 10:15)
NOKS
Raport meczowy
37/92 ATAK 44/107
4 BLOK 2
5/78 SERWIS 8/87
31 BŁ. PRZECIWNIKA 33
77 SUMA 87
40

ATAK%

6

SERWIS%

41

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Jodkiewicz

NOKS


PKT 15 SR 5 PKT/SR 3
ATAK 11 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

37.93

SERWIS%

20
ATAK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


ATAK 9 SR 5
ATAK/SR 1.8 ∑A 16

ATAK%

56.25
SERWIS

Piotr Jodkiewicz

NOKS


SERWIS 4/20 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

35

WYD%

15

SKUT%

20
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

NOKS


∑P 19 SR 5
∑P/SR 3.8

DOKŁ%

78.95

PERF%

21.05

WYD%

63.16

SKUT%

78.95
OBRONA

Paweł Blejder

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Blejder 14 5 14 0 10 2 1 0 0 0 2 5 2 3 4 1 8 0 44 19 7 0
Andrey Pronoza 12 5 9 0 3 0 4 0 0 3 0 14 2 2 6 6 2 1 47 12 3 1
Matija Belcic 10 5 5 3 18 0 3 3 0 2 4 8 5 1 5 4 4 4 33 6 6 0
Piotr Gawroński 10 5 9 0 7 0 3 1 0 0 0 12 1 2 13 3 4 3 60 8 4 1
Fabiola Bentz 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 0 0 0 1 0 0 0 0 6 1
Maria Dyk 0 5 0 1 0 0 0 0 0 0 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
NOKS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Jodkiewicz 15 5 11 1 7 3 7 0 0 4 3 12 1 6 7 3 2 1 68 32 6 1
Maciej Mendak 12 4 11 0 10 0 1 1 0 0 1 8 1 2 8 1 5 0 63 13 2 0
Jakub Nalej 11 4 8 0 8 1 2 1 0 2 2 7 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Sebastian Przygoda 7 5 7 2 7 0 1 0 0 0 7 6 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Michał Zawadzki 5 2 4 3 5 0 1 0 0 1 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Mendak 4 5 3 0 3 0 0 0 0 1 1 8 2 4 11 1 2 1 79 21 3 0
Elżbieta Dzioba 0 5 0 0 0 0 1 0 0 0 4 5 2 2 5 1 0 2 70 20 3 0
Jarosław Sadowski 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)