Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
0
3
VS
(15:20, 17:20, 16:20)
PLL LOT
Raport meczowy
12/36 ATAK 19/36
3 BLOK 3
4/32 SERWIS 3/38
29 BŁ. PRZECIWNIKA 35
48 SUMA 60
33

ATAK%

13

SERWIS%

53

ATAK%

8

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 10 SR 2 PKT/SR 5
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

53.33

SERWIS%

0
ATAK

Michał Toczko

PLL LOT


ATAK 4 SR 2
ATAK/SR 2 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


SERWIS 2/8 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Michał Miernowski

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Kuba Denus

JONES LANG LASALLE


∑P 4 SR 2
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Miernowski

PLL LOT


OBRONA 1 SR 2
OBRONA/SR 0.5 ∑O 1
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Kruczkowski 7 2 6 1 3 1 1 1 0 0 0 3 0 0 2 0 1 1 50 0 1 0
Kuba Denus 4 2 2 0 3 0 2 0 0 2 0 4 2 0 4 0 0 0 100 0 1 1
Piotr Wołodźko 4 2 2 0 4 1 4 1 0 1 0 6 1 0 8 4 0 1 62 0 0 1
Bartosz Domański 4 2 2 2 1 1 0 1 0 1 0 6 0 1 3 4 0 1 44 11 0 0
Edyta Stromidło 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Mateusz Boberek 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 2 2 0 0 50 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Miernowski 10 2 8 0 3 2 2 2 0 0 0 5 2 0 1 2 0 0 33 0 1 0
Ernest Lewandowski 7 2 6 0 2 1 4 0 0 1 1 6 1 0 10 1 0 1 83 0 1 0
Michał Toczko 6 2 4 0 2 0 0 1 0 1 0 4 0 2 6 2 0 2 67 17 1 0
Bartłomiej Szumert 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Natalia Kamińska 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 3 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Mariusz Kaczmarek 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)