Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DELOITTE
2
3
VS
(12:20, 20:13, 16:20, 20:14, 11:15)
PHILIPS
Raport meczowy
34/103 ATAK 39/97
3 BLOK 7
10/81 SERWIS 2/81
32 BŁ. PRZECIWNIKA 34
79 SUMA 82
33

ATAK%

12

SERWIS%

40

ATAK%

2

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 24.5 SR 5 PKT/SR 4.9
ATAK 21 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

61.76

SERWIS%

11.11
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 21 SR 5
ATAK/SR 4.2 ∑A 34

ATAK%

61.76
SERWIS

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


SERWIS 4/19 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

26.32

WYD%

10.53

SKUT%

21.05
BLOK

Wojciech Zalewski

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

DELOITTE


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

83.33

PERF%

8.33

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Maciej Kuć

PHILIPS


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 13
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 14 5 13 5 9 2 9 0 0 1 1 8 3 1 9 0 2 0 83 8 7 3
Michał Zadrąg 14 5 11 2 8 1 2 1 0 2 0 10 4 1 11 5 5 1 52 4 6 1
Adam Kwiecień 8.5 5 6 2 3 0 3 0 1 2 0 12 0 2 9 4 1 0 69 13 8 0
Piotr Boguszewicz 6.5 5 4 2 14 2 3 1 1 1 2 14 2 0 4 3 4 0 36 0 3 0
Agnieszka Kapusta 4 5 0 0 0 2 0 0 0 4 1 12 2 0 1 0 4 1 17 0 4 1
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 24.5 5 21 2 7 0 4 1 1 2 4 7 5 0 10 0 1 2 77 0 7 0
Mikołaj Wielgus 9 5 8 7 6 2 4 1 0 0 2 10 2 1 7 4 1 3 50 6 5 0
Piotr Zinko 6 5 5 2 2 1 1 1 0 0 2 6 1 3 11 2 0 3 74 16 4 0
Wojciech Zalewski 5 5 3 2 13 0 2 2 0 0 3 9 1 0 7 8 1 1 41 0 6 3
Maciej Kuć 3.5 5 2 0 1 0 1 1 1 0 3 8 4 0 0 0 0 0 0 0 9 4
Julia Gregorowicz 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 1 10 1 0 3 1 0 2 50 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)