Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(10:20, 5:20, 18:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
10/33 ATAK 20/31
0.5 BLOK 3
3/22 SERWIS 2/53
19.5 BŁ. PRZECIWNIKA 35
33 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Rybarczyk

MSD POLSKA


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

69.23

SERWIS%

14.29
ATAK

Piotr Rybarczyk

MSD POLSKA


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

57.14

WYD%

0

SKUT%

28.57
BLOK

Tomasz Bala

MSD POLSKA


BLOK 1 B1 0
SR 2 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Piotr Rybarczyk

MSD POLSKA


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 5 3 4 1 0 0 4 44 9 0 0 1 2 5 2 2 6 2 2 1 62 15 0 0
Dawid Prusiński 5 3 3 2 6 0 3 21 14 0 0 2 2 1 2 1 11 3 1 1 71 6 4 1
Andrey Pronoza 3.5 3 3 1 3 2 1 30 10 0 1 0 0 4 1 0 4 0 0 0 100 0 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rybarczyk 11 3 9 0 3 1 0 69 13 0 2 1 0 5 1 0 2 0 0 1 67 0 4 0
Bartosz Lewicki 5 2 4 0 2 0 1 57 7 0 2 0 1 2 1 1 3 1 0 2 57 14 1 0
Tomasz Bala 4 2 3 1 0 0 1 60 5 0 2 0 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Piotr Szopa 2 1 2 0 0 0 0 100 2 0 0 0 0 3 1 0 1 1 0 0 50 0 1 0
Kamil Czarniecki 2 2 2 1 0 0 0 67 3 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Majcherek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 18 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Ania Bień 0 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 3 6 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)