Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

JONES LANG LASALLE
3
1
VS
(16:20, 20:12, 20:10, 20:18)
PHILIPS
Raport meczowy
45/81 ATAK 26/63
3 BLOK 2
1/75 SERWIS 6/61
27 BŁ. PRZECIWNIKA 26
76 SUMA 60
56

ATAK%

1

SERWIS%

41

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

68

SERWIS%

0
ATAK

Bartosz Domański

JONES LANG LASALLE


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 25

ATAK%

68
SERWIS

Julia Gregorowicz

PHILIPS


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

28.57

WYD%

21.43

SKUT%

21.43
BLOK

Tomasz Tylenda

JONES LANG LASALLE


BLOK 1 B1 0
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Piotr Wołodźko

JONES LANG LASALLE


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

70

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

70
OBRONA

Piotr Zinko

PHILIPS


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
JONES LANG LASALLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Domański 17 4 17 2 2 1 3 0 0 0 4 2 2 2 4 2 2 1 55 18 1 0
Tomasz Tylenda 10 4 9 0 4 0 1 0 2 0 1 8 4 2 2 1 0 2 57 29 2 0
Mateusz Boberek 10 4 8 0 4 0 5 1 0 1 5 8 3 4 7 4 1 0 69 25 5 0
Karol Kruczkowski 7 4 7 1 7 0 2 0 0 0 1 8 0 1 5 3 1 1 55 9 2 2
Piotr Wołodźko 5 4 4 1 1 1 1 0 2 0 0 11 0 0 7 1 0 2 70 0 5 1
Edyta Stromidło 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Witaszewski 14 4 14 3 8 1 5 0 0 0 1 6 3 0 8 3 5 0 50 0 2 0
Konrad Krawczyk 11 4 8 1 6 2 4 1 0 2 1 6 2 0 6 1 5 0 50 0 5 1
Julia Gregorowicz 3 4 0 0 0 0 0 0 0 3 1 10 0 0 1 1 1 0 33 0 4 1
Piotr Zinko 3 4 3 0 4 0 3 0 0 0 0 9 0 2 17 7 2 0 68 7 6 0
Przemysław Jonak 3 4 1 0 0 0 0 1 0 1 1 14 1 0 1 3 0 1 20 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)