Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

5 vs 8

DELOITTE
3
0
VS
(20:10, 20:12, 20:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
21/48 ATAK 19/59
4 BLOK 1
3/58 SERWIS 1/38
32 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 37
44

ATAK%

5

SERWIS%

32

ATAK%

3

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Boguszewicz

DELOITTE


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 11 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

52.38

SERWIS%

9.09
ATAK

Piotr Boguszewicz

DELOITTE


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 21

ATAK%

52.38
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/7 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

14.29
BLOK

Kamil Skutnik

DELOITTE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

64.29

PERF%

14.29

WYD%

50

SKUT%

64.29
OBRONA

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Boguszewicz 13.5 3 11 2 4 0 4 1 1 1 5 4 1 0 1 1 2 0 25 0 5 0
Kamil Skutnik 6 3 4 0 3 0 1 2 0 0 1 10 1 0 3 1 1 1 50 0 2 1
Adam Kwiecień 4.5 3 3 0 5 0 1 0 1 1 2 9 0 1 2 2 0 0 60 20 2 0
Michał Zadrąg 3 3 3 0 3 1 3 0 0 0 1 5 3 1 7 3 2 0 62 8 5 2
Agnieszka Kapusta 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 12 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 8 3 8 2 4 2 3 0 0 0 2 3 1 1 2 3 0 0 50 17 0 0
Paweł Blejder 7 3 7 1 6 1 3 0 0 0 0 4 3 1 4 6 3 0 36 7 3 0
Dawid Prusiński 4 3 4 2 6 1 5 0 0 0 0 2 2 2 7 3 2 0 64 14 1 0
Giacomo Bima 2 3 0 0 0 0 0 1 0 1 1 3 2 0 0 0 0 0 0 0 6 0
Fabiola Bentz 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 0 5 0 0 5 3 4 1 38 0 6 0
Maria Dyk 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 2 0 1 2 1 2 17 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)