Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
3
0
VS
(20:16, 20:10, 20:8)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
35/60 ATAK 10/35
1 BLOK 4
6/58 SERWIS 1/35
18 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 34

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

75

SERWIS%

0
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 20

ATAK%

75
SERWIS

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

42.86

WYD%

0

SKUT%

21.43
BLOK

Łukasz Stojke

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Łukasz Mosiej

PHILIPS


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

80
OBRONA

Łukasz Michalak

PHILIPS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 15 3 15 2 1 1 1 75 20 0 0 0 2 2 3 1 3 0 1 0 80 20 0 0
Łukasz Michalak 12 3 10 2 2 1 0 67 15 0 0 2 1 6 1 4 3 1 1 1 70 40 4 1
Konrad Krawczyk 6.5 3 6 1 0 1 2 60 10 0 1 0 0 3 3 0 5 2 0 0 71 0 1 1
Mikołaj Wielgus 5 3 2 1 3 1 4 18 11 0 0 3 3 5 3 0 3 3 0 0 50 0 0 0
Maciej Kuć 2.5 3 2 0 0 0 0 100 2 0 1 0 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Julia Gregorowicz 1 3 0 1 1 0 0 0 2 0 0 1 3 11 1 0 1 1 1 0 33 0 1 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Stojke 9 3 6 2 5 1 3 35 17 3 0 0 0 6 0 1 4 2 1 0 63 13 2 2
Maksim Tureika 2 3 1 1 0 0 0 50 2 1 0 0 1 5 2 1 4 3 2 0 50 10 0 0
Marcin Stojański 2 3 2 1 3 0 3 22 9 0 0 0 0 6 0 1 2 3 3 2 27 9 0 2
Elif Ongan 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 4 1 0 2 0 1 0 67 0 0 0
Fabbiani Gianmaria 1 3 1 1 1 0 2 20 5 0 0 0 1 3 1 0 1 4 0 1 17 0 1 0
Jarek Kordowski 0 3 0 0 1 0 1 0 2 0 0 0 0 3 0 0 1 2 3 3 11 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)