Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
3
0
VS
(20:14, 20:17, 20:18)
PORR
Raport meczowy
39/91 ATAK 22/60
2 BLOK 3
2/58 SERWIS 1/50
17 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 49

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Konrad Krawczyk

PHILIPS


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 19 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

59.38

SERWIS%

7.69
ATAK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


ATAK 19 SR 3
ATAK/SR 6.33 ∑A 32

ATAK%

59.38
SERWIS

Martyna Andryańczyk

PORR


SERWIS 1/12 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

8.33

SKUT%

8.33
BLOK

Łukasz Michalak

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Łukasz Michalak

PHILIPS


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

91.67

PERF%

66.67

WYD%

91.67

SKUT%

91.67
OBRONA

Martyna Andryańczyk

PORR


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Konrad Krawczyk 20 3 19 2 9 1 1 59 32 0 0 1 3 4 5 0 2 2 0 0 50 0 0 0
Łukasz Michalak 18 3 16 6 10 2 4 42 38 2 0 0 0 10 1 8 3 1 0 0 92 67 2 3
Piotr Zinko 4 3 4 2 7 0 4 24 17 0 0 0 0 9 2 10 3 6 0 0 68 53 2 0
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 10 1 3 0 4 0 1 38 38 1 0
Maciej Kuć 0 3 0 1 1 0 2 0 4 0 0 0 0 8 2 3 0 0 0 0 100 100 0 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 6.5 3 6 1 2 1 3 46 13 0 1 0 0 6 1 4 5 3 0 0 75 33 4 1
Krzysztof Zawada 5.5 3 5 1 6 0 1 38 13 0 1 0 0 7 0 0 2 3 0 0 40 0 1 2
Milena Olszewska 5 3 5 1 6 0 4 31 16 0 0 0 0 5 2 1 2 1 0 0 75 25 2 0
Andrzej Dropiewski 4 3 3 2 5 0 1 27 11 1 0 0 0 6 0 3 1 4 0 1 44 33 1 0
Martyna Andryańczyk 4 3 2 0 2 0 1 40 5 1 0 1 1 10 0 3 2 4 0 0 56 33 5 0
Paweł Kalisz 1 3 1 0 0 1 0 50 2 0 0 0 1 9 1 5 2 1 0 0 88 63 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)