Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PLL LOT II
3
1
VS
(20:16, 17:20, 20:14, 20:11)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
36/83 ATAK 23/67
3 BLOK 7
7/75 SERWIS 4/63
31 BŁ. PRZECIWNIKA 27
77 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcel Lewandowski

PLL LOT II


PKT 26 SR 4 PKT/SR 6.5
ATAK 18 BLOK 2 SERWIS 6

ATAK%

51.43

SERWIS%

30
ATAK

Łukasz Stojke

PROCTER & GAMBLE


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 27

ATAK%

55.56
SERWIS

Marcel Lewandowski

PLL LOT II


SERWIS 6/20 SR 4
SERWIS/SR 1.5

TR%

45

WYD%

0

SKUT%

30
BLOK

Łukasz Stojke

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3.5 B1 2
SR 4 B2 3
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Marcin Stojański

PROCTER & GAMBLE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

11.11

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Marcel Lewandowski

PLL LOT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcel Lewandowski 26 4 18 3 8 2 4 51 35 2 0 6 3 5 6 0 8 7 0 1 50 0 6 2
Dominik Sztyrak 10 4 10 6 4 0 3 43 23 0 0 0 2 7 2 2 5 1 1 2 64 18 5 1
Piotr Zagaja 9 4 8 3 4 5 3 35 23 1 0 0 1 11 3 1 6 6 1 1 47 7 5 1
Karol Mystkowski 1 3 0 0 1 0 1 0 2 0 0 1 1 7 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Natalia Kamińska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 14 1 0 1 2 1 0 25 0 5 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Stojke 20.5 4 15 3 6 1 2 56 27 2 3 2 1 7 3 3 3 4 3 1 43 21 5 4
Dawid Prusiński 4.5 4 3 1 6 0 2 25 12 1 1 0 0 6 1 1 6 4 0 2 54 8 3 2
Marcin Stojański 3.5 4 2 4 3 0 0 22 9 0 1 1 1 10 4 1 5 2 1 0 67 11 0 2
Jarek Kordowski 3 4 3 0 5 2 2 25 12 0 0 0 0 5 2 0 1 3 1 1 17 0 4 1
Michał Kowalczuk 2.5 4 0 0 3 0 3 0 6 0 3 1 1 8 4 0 5 2 3 2 42 0 3 1
Martyna Stanisławska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Elif Ongan 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 0 0 1 2 2 0 20 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)