Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
2
3
VS
(13:20, 21:19, 20:18, 16:20, 16:17)
PLL LOT II
Raport meczowy
50/123 ATAK 52/108
5 BLOK 7
4/86 SERWIS 6/94
27 BŁ. PRZECIWNIKA 29
86 SUMA 94

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcel Lewandowski

PLL LOT II


PKT 27 SR 5 PKT/SR 5.4
ATAK 24 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

60

SERWIS%

0
ATAK

Szymon Ślęzak

PLL LOT II


ATAK 3 SR 5
ATAK/SR 0.6 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Lidiia Dernova

PLL LOT II


SERWIS 4/24 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

33.33

WYD%

12.5

SKUT%

16.67
BLOK

Maciej Kuć

PHILIPS


BLOK 1.5 B1 0
SR 2 B2 3
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 6 SR 5
∑P/SR 1.2

DOKŁ%

100

PERF%

33.33

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Dominik Sztyrak

PLL LOT II


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 9
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 24.5 5 23 6 13 3 7 44 52 1 1 0 2 12 1 9 3 6 1 1 60 45 3 0
Łukasz Michalak 22 5 19 7 9 2 2 49 39 1 0 2 2 9 3 14 8 8 0 1 71 45 3 5
Mikołaj Wielgus 9 5 6 3 8 1 2 30 20 0 2 2 2 17 1 1 4 3 1 2 45 9 4 3
Karol Radziszewski 2 5 2 0 6 0 3 18 11 0 0 0 1 14 1 7 3 3 0 2 67 47 0 2
Maciej Kuć 1.5 2 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Julia Gregorowicz 0 5 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 2 11 1 2 4 0 0 0 100 33 2 1
PLL LOT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcel Lewandowski 27 5 24 7 4 1 4 60 40 2 2 0 0 7 2 9 5 1 0 0 93 60 3 0
Michał Mazur 18.5 5 15 5 10 2 3 43 35 0 3 2 4 16 2 8 6 10 0 1 56 32 4 3
Jakub Koczwara 10 5 10 3 6 2 3 42 24 0 0 0 0 9 2 10 5 4 1 0 75 50 2 3
Szymon Ślęzak 5.5 5 3 0 0 0 2 60 5 2 1 0 1 10 3 0 0 0 0 0 0 0 4 4
Lidiia Dernova 4 5 0 0 2 0 0 0 2 0 0 4 4 15 1 3 0 0 1 1 60 60 1 1
Dominik Sztyrak 0 5 0 1 0 0 1 0 2 0 0 0 1 11 0 5 2 5 0 1 54 38 7 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)