Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
1
3
VS
(20:21, 17:20, 20:17, 16:20)
PHILIPS
Raport meczowy
35/83 ATAK 35/68
2 BLOK 4
6/74 SERWIS 7/77
30 BŁ. PRZECIWNIKA 32
73 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Wiaderek

ASTRA ZENECA


PKT 23 SR 4 PKT/SR 5.75
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

51.43

SERWIS%

26.67
ATAK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 28

ATAK%

57.14
SERWIS

Jarek Wiaderek

ASTRA ZENECA


SERWIS 4/15 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

46.67

WYD%

-6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Jarek Wiaderek

ASTRA ZENECA


∑P 23 SR 4
∑P/SR 5.75

DOKŁ%

82.61

PERF%

52.17

WYD%

82.61

SKUT%

82.61
OBRONA

Mikołaj Wielgus

PHILIPS


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Wiaderek 23 4 18 4 5 2 6 51 35 1 0 4 3 3 5 12 7 4 0 0 83 52 2 2
Mariusz Zięba 17 4 15 7 7 0 5 44 34 1 0 1 4 7 3 14 4 9 1 3 58 45 0 1
Krzysztof Nowak 2 4 1 0 1 0 2 25 4 0 0 1 0 6 3 6 0 3 0 2 55 55 0 0
Mateusz Jochym 1 4 1 1 5 2 1 10 10 0 0 0 2 12 2 0 2 1 0 2 40 0 1 1
Sylwia Pytel 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 2 2 1 0 0 0 100 67 0 0
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 21 4 16 2 1 1 8 57 28 3 0 2 0 12 1 6 6 1 1 1 80 40 1 0
Łukasz Witaszewski 15 4 13 4 2 0 5 54 24 0 0 2 0 14 1 5 3 5 1 3 47 29 0 2
Mikołaj Wielgus 9 4 6 1 4 1 4 38 16 1 0 2 4 7 0 4 4 2 0 0 80 40 3 1
Przemysław Jonak 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 13 1 0 0 6 0 0 0 0 1 0
Julia Gregorowicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 11 1 3 2 4 0 2 45 27 3 5
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)