Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(14:20, 20:15, 16:20, 19:21)
PORR
Raport meczowy
37/104 ATAK 34/95
4 BLOK 2
3/69 SERWIS 7/76
25 BŁ. PRZECIWNIKA 33
69 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Stojke

PROCTER & GAMBLE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

43.33

SERWIS%

11.76
ATAK

Jarek Kordowski

PROCTER & GAMBLE


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 5/28 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

35.71

WYD%

14.29

SKUT%

17.86
BLOK

Marcin Stojański

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

100

PERF%

14.29

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 12 SR 4
OBRONA/SR 3 ∑O 19
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Stojke 16 4 13 7 6 0 4 43 30 1 0 2 1 11 3 1 8 6 1 0 56 6 6 0
Maksim Tureika 9 4 9 5 7 2 4 33 27 0 0 0 0 8 1 0 2 3 1 1 29 0 3 2
Dawid Prusiński 8.5 4 8 2 10 0 0 40 20 0 1 0 1 4 4 0 4 1 1 0 67 0 3 1
Marcin Stojański 5 4 2 6 5 0 7 10 20 2 0 1 0 10 3 2 4 8 2 0 38 13 5 5
Jarek Kordowski 4.5 4 4 0 0 0 1 80 5 0 1 0 1 10 2 1 2 7 1 2 23 8 4 2
Martyna Stanisławska 1 4 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 0 7 0 1 2 5 1 4 23 8 1 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Zawada 15 4 13 1 6 1 3 54 24 0 0 2 1 13 0 0 4 4 0 2 40 0 8 3
Andrzej Dropiewski 12 4 7 8 7 1 5 25 28 0 0 5 5 17 1 1 6 0 0 0 100 14 12 7
Paweł Kalisz 9 4 8 4 6 2 4 33 24 1 0 0 0 15 0 6 2 6 3 1 44 33 7 2
Jarosław Byszewski 7 4 6 3 4 0 6 32 19 1 0 0 2 13 2 1 10 10 0 0 52 5 1 6
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)