Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEUTSCHE BANK
3
0
VS
(20:7, 20:11, 20:11)
PORR
Raport meczowy
36/56 ATAK 16/65
0 BLOK 2
5/59 SERWIS 2/30
19 BŁ. PRZECIWNIKA 9
60 SUMA 29

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

64

SERWIS%

16.67
ATAK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Milena Olszewska

PORR


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Wojciech Maciejewski

DEUTSCHE BANK


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

87.5

SKUT%

87.5
OBRONA

Wojciech Maciejewski

DEUTSCHE BANK


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 17 3 16 3 3 0 3 0 0 1 1 2 2 1 2 0 0 0 100 33 3 0
Wojciech Maciejewski 8 3 6 2 0 1 0 0 0 2 1 13 0 3 4 1 0 0 88 38 6 0
Wojciech Paulewicz 7 3 7 2 1 0 0 0 0 0 0 5 0 2 2 2 0 0 67 33 5 1
Dominik Wrotniak 6 3 6 1 0 1 1 0 0 0 0 2 2 0 0 0 1 0 0 0 1 3
Bartosz Gruszecki 2 3 1 0 1 0 0 0 0 1 1 7 1 0 0 1 0 2 0 0 2 3
Anna Mróz 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 16 0 1 0 2 0 0 33 33 3 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Rólczyński 7 3 6 2 6 0 2 0 0 1 0 3 4 1 5 4 1 2 46 8 0 2
Maciej Szafarzyński 5 3 5 4 9 0 3 0 0 0 1 5 0 2 2 2 1 0 57 29 1 1
Jarosław Byszewski 5 3 4 4 7 0 2 1 0 0 0 3 1 9 6 5 1 2 65 39 0 3
Milena Olszewska 3 3 1 0 6 0 2 1 0 1 0 2 1 3 2 1 1 0 71 43 1 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 0 8 0 0 2 1 0 1 50 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)