Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PORR
3
2
VS
(20:12, 14:20, 20:21, 20:18, 15:12)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
27/100 ATAK 16/35
0 BLOK 4.5
8/88 SERWIS 3/27
54 BŁ. PRZECIWNIKA 59.5
89 SUMA 83
27

ATAK%

9

SERWIS%

46

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Szafarzyński

PORR


PKT 14 SR 5 PKT/SR 2.8
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

39.39

SERWIS%

6.25
ATAK

Bohdan Kurstny

UNIWERSYTET CIVITAS


ATAK 11 SR 5
ATAK/SR 2.2 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Paweł Kalisz

PORR


SERWIS 4/20 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

30

WYD%

5

SKUT%

20
BLOK

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

66.67

PERF%

8.33

WYD%

41.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Milena Olszewska

PORR


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 12
Statystyki
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Szafarzyński 14 5 13 5 7 4 4 0 0 1 1 10 4 1 5 2 1 1 60 10 5 1
Paweł Kalisz 10 5 6 0 4 0 2 0 0 4 2 11 3 0 4 8 2 0 29 0 3 0
Krzysztof Zawada 4 5 4 8 12 1 1 0 0 0 0 9 2 0 3 5 1 1 30 0 4 1
Milena Olszewska 4 5 1 1 9 1 3 0 0 3 1 17 4 2 10 5 3 1 57 10 9 3
Jarosław Byszewski 3 5 3 4 6 0 1 0 0 0 1 13 2 1 7 1 2 1 67 8 5 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bohdan Kurstny 13.5 5 11 2 3 0 3 0 1 2 2 5 4 0 7 4 1 0 58 0 9 3
Nikodem Ćwikła 10 5 5 0 7 0 4 4 0 1 2 8 3 1 4 10 2 3 25 5 2 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)