Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

STEPSTONE
0
3
VS
(16:20, 20:21, 18:20)
DELOITTE
Raport meczowy
22/71 ATAK 32/80
6 BLOK 5
2/56 SERWIS 7/58
24 BŁ. PRZECIWNIKA 17
54 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Sarnecki

STEPSTONE


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 13 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

38.24

SERWIS%

0
ATAK

Michał Zadrąg

DELOITTE


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 20

ATAK%

55
SERWIS

Marcin Kamiński

DELOITTE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

22.22

SKUT%

22.22
BLOK

Bartłomiej Więckowski

STEPSTONE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Sarnecki

STEPSTONE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Michał Sarnecki

STEPSTONE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 15 3 13 7 8 3 3 2 0 0 1 6 2 2 3 1 0 0 83 33 5 2
Adrian Wieczorek 7 3 6 3 8 1 2 0 0 1 2 13 0 2 6 3 1 0 67 17 2 0
Aleksandra Zmuda 3 3 2 0 4 1 0 1 0 0 1 3 0 0 1 3 1 2 14 0 0 2
Bartłomiej Więckowski 3 3 0 0 2 0 0 3 0 0 0 8 3 1 3 4 0 1 44 11 0 1
Marek Charkiewicz 2 3 1 2 4 0 1 0 0 1 0 7 0 6 1 3 0 1 64 55 1 1
Klaudia Sochocka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 2 2 1 0 3 50 25 1 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Zadrąg 14 3 11 3 3 0 3 2 0 1 1 5 1 2 8 4 2 1 59 12 4 0
Adam Kwiecień 10 3 9 6 7 4 5 0 0 1 0 7 0 2 2 3 0 0 57 29 5 3
Marcin Kamiński 10 3 7 0 5 0 3 1 0 2 1 6 0 3 2 1 1 1 63 38 2 1
Piotr Krzak 7 2 5 0 3 0 2 2 0 0 0 5 2 0 3 4 0 0 43 0 1 3
Agnieszka Kapusta 2 3 0 0 1 0 1 0 0 2 0 13 0 2 1 2 0 0 60 40 1 2
Beata Wiączek 1 3 0 0 0 1 1 0 0 1 0 8 2 1 1 3 1 0 33 17 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)