Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
1
3
VS
(18:20, 20:12, 10:20, 18:20)
COLLEGIUM CIVITAS
Raport meczowy
27/62 ATAK 33/74
4 BLOK 3
5/67 SERWIS 9/72
30 BŁ. PRZECIWNIKA 27
66 SUMA 72

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

40

SERWIS%

25
ATAK

Piotr Zinko

PHILIPS


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 3/12 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

25

WYD%

16.67

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Mosiej

PHILIPS


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Zubrzycki

COLLEGIUM CIVITAS


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

58.33

SKUT%

75
OBRONA

Michał Gregorowicz

PHILIPS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 17 4 12 6 8 0 4 2 0 3 0 8 1 4 2 8 0 2 38 25 5 0
Piotr Zinko 5 4 3 0 0 0 1 1 0 1 1 12 1 0 2 3 1 2 25 0 3 0
Michał Gregorowicz 5 3 5 1 3 1 3 0 0 0 1 8 1 0 6 2 2 0 60 0 4 1
Mikołaj Wielgus 3 1 3 0 2 0 1 0 0 0 0 2 1 0 2 0 1 0 67 0 0 0
Julia Gregorowicz 2 4 1 0 0 1 0 0 0 1 0 9 0 0 8 2 1 4 53 0 4 0
Mariusz Popielski 2 4 1 0 1 1 0 1 0 0 0 4 3 0 1 0 1 1 33 0 4 1
Maciej Kuć 2 4 2 0 0 0 2 0 0 0 0 7 3 0 3 0 1 0 75 0 0 2
COLLEGIUM CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Antoni Pyzel 15 4 11 1 6 1 4 0 0 4 1 7 5 1 4 3 0 2 50 10 1 1
Andrzej Zubrzycki 14 4 13 6 4 1 1 0 0 1 0 6 1 0 9 1 1 1 75 0 4 0
Bohdan Kurstny 8 4 4 1 4 0 1 2 0 2 2 8 0 2 4 2 1 2 55 18 0 0
Nikodem Ćwikła 6 4 3 1 6 2 2 1 0 2 1 5 3 0 3 5 0 0 38 0 4 1
Stefan Michałowicz 2 4 2 0 0 0 0 0 0 0 2 7 2 0 5 4 0 0 56 0 1 0
Aleksandra Witkowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 1 1 3 3 0 0 57 14 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)