Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

CBRE
3
1
VS
(20:14, 17:20, 20:18, 20:11)
STEPSTONE
Raport meczowy
33/88 ATAK 28/99
5 BLOK 8
10/75 SERWIS 2/64
29 BŁ. PRZECIWNIKA 25
77 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Kałwa

CBRE


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

56

SERWIS%

5.56
ATAK

Maciej Kałwa

CBRE


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 25

ATAK%

56
SERWIS

Michał Fitrzyk

CBRE


SERWIS 4/14 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

35.71

WYD%

7.14

SKUT%

28.57
BLOK

Adrian Wieczorek

STEPSTONE


BLOK 4 B1 4
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Grzegorz Urmanowski

CBRE


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

81.82

PERF%

9.09

WYD%

63.64

SKUT%

81.82
OBRONA

Bartek Kapturski

CBRE


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Kałwa 15 4 14 3 5 2 1 0 0 1 3 14 0 2 6 3 0 0 73 18 4 1
Bartek Kapturski 15 4 12 3 8 1 2 1 0 2 2 7 2 1 10 4 1 0 69 6 6 1
Michał Fitrzyk 7 4 2 0 7 4 0 1 0 4 1 6 3 3 3 1 1 0 75 38 5 0
Grzegorz Urmanowski 5.5 4 3 1 5 1 2 0 1 2 1 8 0 1 8 0 1 1 82 9 2 2
Ricardo Cocco 5.5 4 2 0 6 0 4 2 1 1 0 6 1 0 3 4 0 0 43 0 3 0
Joanna Mieloch 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 1 0 1 0 0 1 50 0 2 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 14 4 13 1 15 3 3 1 0 0 1 8 1 1 6 2 2 2 54 8 0 1
Adrian Wieczorek 11 4 6 7 16 1 3 4 0 1 2 10 1 7 3 4 1 1 63 44 2 0
Bartłomiej Więckowski 9 4 6 0 4 0 4 3 0 0 0 5 5 0 8 3 4 0 53 0 3 0
Marek Charkiewicz 4 4 3 1 8 1 4 0 0 1 1 8 1 1 3 3 0 0 57 14 4 0
Klaudia Sochocka 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 2 3 2 0 3 50 20 1 0
Aleksandra Zmuda 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 0 0 2 1 1 3 29 0 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)