Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
1
VS
(20:11, 15:20, 20:11, 21:20)
STEPSTONE
Raport meczowy
40/81 ATAK 28/81
3 BLOK 3
11/75 SERWIS 4/63
22 BŁ. PRZECIWNIKA 27
76 SUMA 62

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 26.5 SR 4 PKT/SR 6.63
ATAK 21 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

50

SERWIS%

26.67
ATAK

Maciej Kuć

PHILIPS


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 4/15 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

0

SKUT%

26.67
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Maciej Kuć

PHILIPS


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

71.43

PERF%

14.29

WYD%

57.14

SKUT%

71.43
OBRONA

Bartłomiej Więckowski

STEPSTONE


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 26.5 4 21 3 7 3 8 1 1 4 2 5 4 5 7 5 2 0 63 26 6 6
Łukasz Witaszewski 10.5 4 8 1 5 0 3 0 1 2 5 11 3 1 6 5 6 0 39 6 5 2
Monika Nogaj 7 4 4 1 4 0 1 0 0 3 1 16 1 0 1 0 0 0 100 0 5 0
Maciej Kuć 7 4 4 0 0 0 1 0 2 2 1 6 2 1 4 1 0 1 71 14 4 2
Przemysław Jonak 3 4 3 0 4 0 0 0 0 0 0 7 0 0 0 5 0 3 0 0 2 3
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 19 4 14 6 9 1 7 3 0 2 3 7 2 0 4 3 0 2 44 0 1 0
Marek Charkiewicz 8 4 6 3 1 0 3 0 0 2 1 6 2 2 3 5 3 5 28 11 6 3
Bartłomiej Więckowski 7 4 7 3 11 2 0 0 0 0 0 14 2 2 8 2 3 1 63 13 8 0
Aleksandra Zmuda 1 4 1 1 1 0 1 0 0 0 4 4 2 3 7 3 2 0 67 20 3 2
Klaudia Sochocka 0 4 0 2 2 0 0 0 0 0 0 10 2 1 1 1 1 3 29 14 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)