Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS
3
0
VS
(20:14, 20:16, 20:15)
PORR
Raport meczowy
34/76 ATAK 18/55
1 BLOK 1
8/59 SERWIS 3/46
17 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 16 SR 3 PKT/SR 5.33
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

18.18
ATAK

Maciej Kuć

PHILIPS


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Maciej Kuć

PHILIPS


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Paweł Kalisz

PORR


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Mosiej

PHILIPS


∑P 19 SR 3
∑P/SR 6.33

DOKŁ%

84.21

PERF%

63.16

WYD%

78.95

SKUT%

84.21
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 16 3 14 4 2 1 7 0 0 2 0 8 1 12 4 2 0 1 84 63 3 0
Michał Gregorowicz 13 3 12 1 9 0 1 1 0 0 2 8 0 2 0 1 0 0 67 67 0 1
Maciej Kuć 6 3 4 0 0 0 0 0 0 2 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Konrad Krawczyk 5 3 3 0 2 0 5 0 0 2 0 7 1 2 3 0 0 1 83 33 1 1
Natalia Marek 2 3 1 1 4 0 2 0 0 1 2 11 0 3 3 2 0 0 75 38 0 0
Julia Gregorowicz 1 3 0 0 0 0 3 0 0 1 0 6 0 0 1 0 0 0 100 0 0 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 9 3 8 0 3 1 4 0 0 1 0 4 2 2 2 5 0 2 36 18 2 1
Adam Rólczyński 6 3 6 3 4 0 2 0 0 0 0 5 1 2 6 2 1 2 62 15 0 0
Paweł Kalisz 6 3 4 0 4 0 1 1 0 1 0 11 0 1 3 3 1 1 44 11 2 1
Maciej Szafarzyński 1 3 0 1 3 0 1 0 0 1 0 5 2 3 1 1 1 0 67 50 0 0
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 3 5 1 0 33 0 0 0
Krzysztof Zawada 0 3 0 3 6 0 1 0 0 0 0 6 3 0 2 3 0 2 29 0 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)