Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEUTSCHE BANK
3
1
VS
(21:20, 18:20, 20:14, 20:14)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
31/67 ATAK 8/25
3 BLOK 0
5/77 SERWIS 4/25
40 BŁ. PRZECIWNIKA 56
79 SUMA 68

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

53.33

SERWIS%

28.57
ATAK

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 30

ATAK%

53.33
SERWIS

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


SERWIS 4/14 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

7.14

SKUT%

28.57
BLOK

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Bohdan Kustryn

UNIWERSYTET CIVITAS


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 21 4 16 1 8 1 4 53 30 1 0 4 3 4 3 8 5 8 1 1 57 35 4 0
Wojciech Paulewicz 9 4 9 2 7 1 2 43 21 0 0 0 1 11 0 1 1 2 0 1 40 20 3 1
Dominik Wrotniak 7 4 5 1 0 1 6 38 13 1 0 1 0 17 3 2 1 2 0 0 60 40 0 1
Michał Łepkowski 2 4 1 0 0 0 1 50 2 1 0 0 1 7 2 0 2 2 1 1 33 0 0 2
Bartosz Gruszecki 0 4 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 1 6 0 1 1 1 1 0 50 25 0 0
Anna Mróz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 12 0 3 2 5 0 0 50 30 2 0
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 6 4 4 0 2 1 3 40 10 0 0 2 2 8 1 5 4 3 0 1 69 38 1 0
Bohdan Kustryn 6 4 4 0 4 1 6 27 15 0 0 2 1 8 1 4 8 2 1 1 75 25 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)