Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
3
1
VS
(20:16, 18:20, 21:19, 20:11)
GWW
Raport meczowy
44/79 ATAK 30/64
5 BLOK 2
8/78 SERWIS 6/67
22 BŁ. PRZECIWNIKA 28
79 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Mosiej

PHILIPS


PKT 20.5 SR 4 PKT/SR 5.13
ATAK 17 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

65.38

SERWIS%

15.38
ATAK

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 26

ATAK%

65.38
SERWIS

Maciej Grzesiuk

GWW


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

33.33

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Konrad Krawczyk

PHILIPS


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Julia Gregorowicz

PHILIPS


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 7
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Mosiej 20.5 4 17 3 2 0 4 1 1 2 2 6 3 8 4 2 1 0 80 53 4 3
Łukasz Witaszewski 19.5 4 17 2 5 0 2 0 1 2 6 6 1 7 4 3 0 3 65 41 0 1
Konrad Krawczyk 6 4 4 1 2 1 4 1 2 0 0 3 2 0 1 3 1 1 17 0 0 1
Mikołaj Wielgus 5 4 5 0 5 1 1 0 0 0 1 7 3 3 1 3 0 0 57 43 0 2
Maciej Kuć 4 4 1 0 0 0 0 0 2 2 1 7 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Julia Gregorowicz 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 2 10 0 3 2 1 0 0 83 50 0 0
Piotr Zinko 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 1 6 0 0 4 3 0 0 57 0 0 1
GWW
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Kasprzyk 15 4 12 3 2 3 0 1 0 2 1 11 2 9 4 2 1 0 81 56 3 0
Jan Wnorowski 10 4 10 5 8 0 4 0 0 0 0 9 1 0 0 3 2 1 0 0 2 0
Maciej Grzesiuk 7 4 5 1 3 2 0 0 0 2 2 7 1 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Andrzej Ladziński 4 4 2 1 0 0 1 1 0 1 0 8 1 3 4 3 1 1 58 25 0 0
Jakub Jagiełło 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 10 0 6 6 2 5 2 57 29 0 0
Karolina Pigłowska 1 4 0 0 0 0 1 0 0 1 0 5 2 1 1 3 0 1 33 17 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)