Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

STEPSTONE
2
3
VS
(20:17, 13:20, 10:20, 20:12, 11:15)
PORR
Raport meczowy
22/79 ATAK 28/93
5 BLOK 4
7/74 SERWIS 13/83
40 BŁ. PRZECIWNIKA 39
74 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Sarnecki

STEPSTONE


PKT 14 SR 5 PKT/SR 2.8
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

30.95

SERWIS%

7.14
ATAK

Maciej Szafarzyński

PORR


ATAK 5 SR 5
ATAK/SR 1 ∑A 14

ATAK%

35.71
SERWIS

Andrzej Dropiewski

PORR


SERWIS 3/11 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

27.27

WYD%

0

SKUT%

27.27
BLOK

Bartłomiej Więckowski

STEPSTONE


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Krzysztof Zawada

PORR


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

66.67

PERF%

0

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Jarosław Byszewski

PORR


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 12
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 14 5 13 5 13 2 9 0 0 1 1 10 2 0 9 3 2 1 60 0 5 0
Bartłomiej Więckowski 9 5 5 1 8 0 5 3 0 1 0 9 3 0 10 8 2 5 40 0 10 0
Marek Charkiewicz 8 5 4 0 7 0 2 2 0 2 2 12 4 0 7 3 2 2 50 0 6 3
Klaudia Sochocka 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 11 1 0 3 1 1 3 38 0 4 1
Aleksandra Zmuda 1 5 0 0 3 1 1 0 0 1 0 9 3 0 4 5 0 2 36 0 2 1
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 12 5 4 0 4 2 3 2 0 6 3 13 1 0 1 5 0 2 13 0 11 1
Adam Rólczyński 10 5 8 3 7 3 5 0 0 2 1 10 3 0 6 1 1 2 60 0 5 0
Andrzej Dropiewski 9 5 5 5 7 0 4 1 0 3 0 5 3 0 4 4 1 1 40 0 8 1
Maciej Szafarzyński 8 5 5 1 5 1 2 1 0 2 2 9 3 0 11 7 1 1 55 0 4 1
Krzysztof Zawada 6 5 6 3 6 0 4 0 0 0 0 10 0 0 6 3 0 0 67 0 2 0
Monika Obrębska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 0 0 2 1 0 1 50 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)