Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS
1
3
VS
(15:20, 20:16, 20:21, 18:20)
DEUTSCHE BANK
Raport meczowy
38/102 ATAK 44/98
3 BLOK 4
5/73 SERWIS 1/76
27 BŁ. PRZECIWNIKA 28
73 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 23 SR 4 PKT/SR 5.75
ATAK 22 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

56.41

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


ATAK 22 SR 4
ATAK/SR 5.5 ∑A 39

ATAK%

56.41
SERWIS

Łukasz Witaszewski

PHILIPS


SERWIS 3/14 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

42.86

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


∑P 7 SR 4
∑P/SR 1.75

DOKŁ%

57.14

PERF%

28.57

WYD%

57.14

SKUT%

57.14
OBRONA

Wojciech Paulewicz

DEUTSCHE BANK


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gregorowicz 18.5 4 18 4 15 2 4 0 1 0 1 9 0 0 8 8 0 0 50 0 3 0
Łukasz Witaszewski 14 4 10 4 8 0 5 1 0 3 3 6 2 3 3 7 1 0 43 21 4 3
Mikołaj Wielgus 11.5 4 10 3 6 1 6 0 1 1 0 7 2 0 5 5 0 1 45 0 3 2
Julia Gregorowicz 1 4 0 0 2 0 1 0 0 1 1 10 1 1 11 8 2 0 55 5 2 2
Mariusz Popielski 1 4 0 0 0 1 0 1 0 0 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 4 3
Przemysław Jonak 0 4 0 1 1 0 0 0 0 0 1 9 1 1 1 1 2 0 40 20 2 5
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 23 4 22 4 5 1 7 0 2 0 0 7 4 4 7 7 2 1 52 19 4 2
Wojciech Paulewicz 15 4 11 4 6 0 2 2 2 1 2 8 1 2 2 3 0 0 57 29 8 1
Wojciech Maciejewski 10 4 10 5 7 1 2 0 0 0 1 16 1 4 2 9 2 3 30 20 5 1
Michał Łepkowski 1 4 1 2 0 1 5 0 0 0 1 7 1 0 0 2 1 0 0 0 5 2
Bartosz Gruszecki 0 4 0 2 0 0 0 0 0 0 0 7 0 1 3 2 1 1 50 13 3 2
Anna Mróz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 17 1 3 0 3 1 0 43 43 6 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)