Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

4 vs 5

PHILIPS
3
1
VS
(20:18, 20:10, 17:20, 20:12)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
32/76 ATAK 2/20
8 BLOK 0
9/76 SERWIS 2/20
28 BŁ. PRZECIWNIKA 56
77 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Gregorowicz

PHILIPS


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

11.11
ATAK

Michał Gregorowicz

PHILIPS


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 26

ATAK%

50
SERWIS

Łukasz Mosiej

PHILIPS


SERWIS 4/18 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

27.78

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Michał Gregorowicz

PHILIPS


BLOK 4 B1 3
SR 4 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Łukasz Mosiej

PHILIPS


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Mosiej

PHILIPS


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Gregorowicz 18 4 13 4 5 0 4 50 26 3 2 1 1 7 0 8 2 2 0 2 71 57 0 1
Łukasz Mosiej 15 4 10 2 2 2 6 45 22 0 2 4 1 9 4 2 1 1 0 0 75 50 4 1
Mikołaj Wielgus 7.5 4 5 1 2 0 2 50 10 1 1 1 4 15 1 2 2 4 0 2 40 20 2 1
Łukasz Witaszewski 5.5 4 4 1 8 0 3 25 16 1 1 0 2 7 2 2 1 1 1 0 60 40 2 1
Julia Gregorowicz 3 4 0 0 2 0 0 0 2 0 0 3 1 12 1 2 3 6 1 2 36 14 2 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 3 4 1 3 6 1 0 9 11 0 0 2 2 9 3 1 4 3 1 2 45 9 1 2
Bohdan Kustryn 1 4 1 0 4 0 4 11 9 0 0 0 1 3 0 3 2 3 2 0 50 30 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)