Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

2 vs 7

DELOITTE
3
0
VS
(20:9, 20:13, 20:14)
PORR
Raport meczowy
27/58 ATAK 11/49
2 BLOK 1
4/59 SERWIS 1/37
27 BŁ. PRZECIWNIKA 23
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

DELOITTE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 11 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

55

SERWIS%

14.29
ATAK

Adam Kwiecień

DELOITTE


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Kornel Kania

DELOITTE


SERWIS 1/5 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

20

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Piotr Krzak

DELOITTE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jarosław Byszewski

PORR


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Andrzej Dropiewski

PORR


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 14 3 11 4 3 0 2 2 0 1 0 4 2 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Kamil Skutnik 7 3 7 4 0 1 1 0 0 0 2 7 3 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Adam Kwiecień 6 3 6 2 1 0 0 0 0 0 0 4 1 1 3 1 1 0 67 17 1 0
Marcin Kamiński 4 3 3 2 1 0 3 0 0 1 4 13 1 4 6 3 1 1 67 27 2 0
Agnieszka Kapusta 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 7 1 1 1 0 0 0 100 50 1 1
Kornel Kania 1 3 0 1 5 0 1 0 0 1 0 2 2 2 0 2 1 0 40 40 1 0
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 6 3 6 2 1 0 5 0 0 0 0 2 2 1 3 1 0 1 67 17 0 0
Adam Rólczyński 3 3 2 1 3 0 3 1 0 0 1 1 1 1 5 7 1 0 43 7 0 2
Andrzej Dropiewski 2 3 1 1 3 1 2 0 0 1 1 5 1 4 3 3 1 0 64 36 3 2
Maciej Szafarzyński 1 3 1 1 6 1 2 0 0 0 2 7 2 0 1 8 1 0 10 0 0 2
Krzysztof Zawada 1 3 1 1 3 0 2 0 0 0 0 5 0 2 0 1 0 2 40 40 1 2
Monika Obrębska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)