Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B1

STEPSTONE
0
3
VS
(20:21, 15:20, 7:20)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
12/49 ATAK 4/13
2 BLOK 0
3/43 SERWIS 4/23
25 BŁ. PRZECIWNIKA 53
42 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marek Charkiewicz

STEPSTONE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

45

SERWIS%

10
ATAK

Marek Charkiewicz

STEPSTONE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 20

ATAK%

45
SERWIS

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

54.55

WYD%

9.09

SKUT%

36.36
BLOK

Krzysztof Liszewski

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Marek Charkiewicz

STEPSTONE


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Krzysztof Liszewski

STEPSTONE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marek Charkiewicz 11 3 9 1 6 1 3 45 20 1 0 1 0 9 0 3 4 0 0 2 78 33 3 2
Krzysztof Liszewski 3 3 1 2 2 0 0 20 5 1 0 1 0 9 2 3 7 4 4 2 50 15 3 2
Bartłomiej Więckowski 2 3 2 1 11 1 5 10 20 0 0 0 1 1 4 3 0 2 1 2 38 38 2 0
Klaudia Sochocka 1 3 0 1 1 0 0 0 2 0 0 1 0 5 3 0 1 0 4 2 14 0 0 0
Aleksandra Zmuda 0 3 0 1 0 0 1 0 2 0 0 0 0 5 1 4 2 0 1 1 75 50 0 1
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 5 3 1 1 1 0 2 20 5 0 0 4 2 2 3 1 0 3 0 0 25 25 0 0
Bohdan Kustryn 3 3 3 2 1 0 2 38 8 0 0 0 1 10 1 1 0 3 0 2 17 17 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)