Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał B1

DEUTSCHE BANK
3
1
VS
(20:17, 18:20, 20:9, 20:17)
PORR
Raport meczowy
38/110 ATAK 26/115
5 BLOK 4
2/77 SERWIS 4/64
33 BŁ. PRZECIWNIKA 29
78 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Stefanowicz

DEUTSCHE BANK


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 18 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

40.91

SERWIS%

9.09
ATAK

Dominik Wrotniak

DEUTSCHE BANK


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Adam Rólczyński

PORR


SERWIS 1/10 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

30

WYD%

-20

SKUT%

10
BLOK

Jarosław Byszewski

PORR


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Andrzej Dropiewski

PORR


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

45

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Maciej Szafarzyński

PORR


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 10
Statystyki
DEUTSCHE BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Stefanowicz 21 4 18 10 5 3 8 2 0 1 4 4 2 3 5 4 1 0 62 23 3 2
Dominik Wrotniak 12 4 9 3 3 0 0 2 0 1 0 8 1 3 0 0 2 0 60 60 6 3
Wojciech Paulewicz 8 4 8 4 16 0 6 0 0 0 1 17 2 1 7 3 2 0 62 8 4 0
Michał Łepkowski 4 4 3 0 6 0 2 1 0 0 0 9 0 1 3 0 3 2 44 11 4 0
Bartosz Gruszecki 0 4 0 0 2 1 0 0 0 0 2 7 1 0 3 5 1 1 30 0 5 0
Anna Mróz 0 4 0 0 3 0 0 0 0 0 2 15 0 1 4 1 0 1 71 14 2 3
PORR
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarosław Byszewski 9 4 6 4 10 3 6 2 0 1 3 6 0 3 8 3 2 1 65 18 6 3
Adam Rólczyński 8 4 7 8 13 2 5 0 0 1 2 4 3 2 4 1 4 1 50 17 5 2
Maciej Szafarzyński 7 4 5 1 11 0 2 1 0 1 0 10 3 3 4 5 1 0 54 23 7 3
Andrzej Dropiewski 6 4 4 1 2 0 6 1 0 1 2 15 1 9 7 4 0 0 80 45 4 1
Krzysztof Zawada 4 4 4 2 11 0 2 0 0 0 2 9 0 4 1 3 2 0 50 40 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)