Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A2

GWW LEGAL & TAX
0
3
VS
(12:20, 13:20, 15:20)
DELOITTE
Raport meczowy
12/38 ATAK 33/63
1 BLOK 4
3/42 SERWIS 9/58
24 BŁ. PRZECIWNIKA 14
40 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Krzak

DELOITTE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 8 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

80

SERWIS%

42.86
ATAK

Piotr Krzak

DELOITTE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 10

ATAK%

80
SERWIS

Piotr Krzak

DELOITTE


SERWIS 3/7 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

57.14

WYD%

14.29

SKUT%

42.86
BLOK

Marcin Kamiński

DELOITTE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Marcin Kamiński

DELOITTE


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

30

WYD%

90

SKUT%

90
OBRONA

Agnieszka Kapusta

DELOITTE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
GWW LEGAL & TAX
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Wojciech Kasprzyk 8 3 6 0 5 2 1 1 0 1 0 8 0 0 2 2 1 1 33 0 2 2
Kamil Szczęsny 4 3 3 2 3 1 1 0 0 1 0 6 1 1 1 2 1 0 40 20 0 0
Jan Wnorowski 2 3 2 0 4 1 0 0 0 0 0 2 1 2 4 4 6 3 32 11 0 1
Andrzej Ladziński 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 5 1 2 2 50 0 2 1
Karolina Pigłowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 1 0 2 2 0 1 40 0 2 0
Krzysztof Czekaj 0 3 0 1 4 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 0 0 2 0 0 1 0
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 11 3 8 1 0 0 1 0 0 3 1 1 2 0 2 1 0 0 67 0 2 0
Kamil Skutnik 10 3 8 2 3 0 2 0 0 2 4 7 2 1 1 0 0 1 67 33 2 1
Michał Zadrąg 10 3 8 0 2 0 2 1 0 1 3 5 1 1 6 3 0 1 64 9 3 0
Marcin Kamiński 9 3 5 2 3 0 3 3 0 1 1 3 3 3 6 1 0 0 90 30 0 0
Adam Kwiecień 4 3 3 2 4 1 1 0 0 1 1 8 1 2 3 1 0 0 83 33 0 0
Agnieszka Kapusta 2 3 1 0 1 0 0 0 0 1 0 4 2 0 1 0 0 1 50 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)